کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316491 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گالکسی‌ها و «آتیو»های جدید سامسونگ تا کم‌تر از یک ماه دیگر معرفی می‌َشوند

گالکسی‌ها و «آتیو»های جدید سامسونگ تا کم‌تر از یک ماه دیگر معرفی می‌َشوند

به گزارش سافت‌گذر ؛ سامسونگ را باید یکی از پرکارترین کمپانی‌های فناوری در جهان دانست. اگر آماری از فاصله زمانی بین عرضه هر کدام از محصولات مختلف این کمپانی تهیه کنیم، این آمار مسلماً بسیاری را شگفت‌زده خواهد کرد.

سامسونگ حدود دو ماه پیش، گوشی گالکسی اس 4 را در یک مراسم بزرگ رسانه‌ای به دنیا معرفی کرد. اکنون هم به نظر می‌رسد این کمپانی چند محصول دیگر در آستین دارد که می‌خواهد دنیا را از وجود آن‌ها مطلع کند. سامسونگ امروز اعلام کرد که قرار است کنفرانسی مطبوعاتی را در تاریخ 20 ژوئن در لندن برگزار نماید.

 

در خود این بیانیه آمده که محصولاتی که سامسونگ قرار است در این تاریخ معرفی کند، مربوط به سری گالکسی (و در نتیجه دارای سیستم‌عامل اندروید) و همچنین سری محصولات «آتیو» این کمپانی خواهد بود. سامسونگ اخیراً اعلام کرد که قرار است برای همه رایانه‌های مبتنی بر ویندوز خود در آینده، از نام «آتیو» استفاده کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ تا آن‌جا که ما می‌توانیم قضاوت کنیم، شگرد تبلیغاتی سامسونگ جواب داده است: تصاویر منتشر شده، در عین حال که بسیار جذاب و هیجان‌آور هستند؛ اما نمی‌توان با خیال راحت درباره ماهیت آن‌ها قضاوت کرد.

تا این لحظه فقط اطلاعاتی اندک درباره مراسم سامسونگ در دست داریم؛ اما ظاهراً این مراسم آن‌قدر اهمیت دارد که قرار است به طور زنده از شبکه یوتیوب سامسونگ هم پخش شود. تصاویر بالا هم که در بیانیه سامسونگ دیده می‌شوند، ظاهراً تصاویری هستند که از فاصله بسیار کم از محصولاتی گرفته شده‌اند که قرار است در تاریخ 20 ژوئن معرفی شوند. دست‌کم یکی از این تصاویر (تصویر چپ پایین) به نظر می‌رسد مربوط به یک هایبرید لپ‌تاپ-تبلت باشد؛ البته این‌ها صرفاً حدس و گمان است و هیچ چیز هنوز مشخص نیست.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15131 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/07 تعداد مشاهده: 1470
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/03/07 10:18
بهترین کمپانی جهان سامسونگه و اینو همه میدوننlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung